3 Ağustos 2015 Pazartesi

Okuyamama Sorununa Çözüm 10 Kitap Önerisi

  Kendimden de bildiğim üzere, özellikle  sıcakların da olağannüstü artışının etkisiyle, herkesin üzerine bir rehavet çökmeye başladı. Bu, ister istemez "kitap okuyamama" gibi bir sorun da getirdi. Kendi adıma konuşursam, ben şu an hala kütüphaneden 1 ay önce aldığım kitabı okumaya çalışıyorum mesela:(
  Ben bu halimi atlatmak için biraz daha ince ve/veya okuması kolay kitaplar okumaya karar verdim. Gerçi okumak için seçeceğim kitapların bu türe ne kadar uyacağını kestirmem zor ama yapacak bir şey yok. Bu yüzden ben de bu türde, kaliteli, okuması kolay, "okuyamama durumu"na iyi geleceğini düşündüğüm ve daha önceden okuduğum 10 kitabı (aynı serinin kitaplarını ve aynı yazarın aynı tarz kitaplarını tek kitap olarak saydım) tavsiye etmek istedim. Tabii bunları okuyup okumamak size kalmış, ama  bu kitaplar kitaplığınızda bulunuyorsa en azından okuyamama durumunuz geçene kadar bu kitaplara öncelik vermenizi tavsiye ederim. Sizin de bu tarz tavsiye edebileceğiniz kitaplar varsa yorum olarak yazabilirsiniz.
  İşte benim listem:
1-)
2-)
3-)
4-)
5-)
6-)
7-)

8-)

9-)

10-)


4 yorum:

  1. Bu sıcak havalarda aşk romanları ve eğlenceli kitaplar iyi gidiyor. Listenizdeki bütün Gülse Birsel kitaplarını okudum. Hepsi de çok eğlenceli ve komik kitaplardı. Yaz için çok uygunlar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Çok düşündürüp fazla ayrıntıya giren kitaplardansa bu aralar bu tarz kitapları okumak daha iyi. Gülse Birsel'in özellikle "Gayet Ciddiyim" kitabı çok iyiydi bence. Çünkü köşe yazılarının yanında "g.a.g." programının metinleri de bu kitapta yer alıyor. Gülse Birsel'in tüm kitapları çok eğlenceli aslında. Bunun yanında çok harika tespitleri de var. Hiç fark etmeden eğlenirken bir şeyler öğrenmiş oluyor insan:)

      Sil
  2. Selam. :) Tesadüfen buradayım. Güzel liste olmuş. Ben de size bir öneri eklemek istedim. Böyle sıcak ve bunaltıcı günlerde yağ gibi gidecek, havanızı serinletecek bence. ;) İsitklal Akarsu'nun tüm kitapları. Katıla katıla okudum ben. Sonra oğlum elimden kaptı ve 2 kez okudu seriyi.
    Bu arada bendeniz Mimikli. Memnun oldum, takibe aldım, saygılar sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Ben de memnun oldum. Yazarı biraz araştırdım. Hakkında iyi-kötü yorumlar yapanlar var. Yarın kütüphaneye gidip İstiklal Akarsu kitabı var mı diye bakacağım. Tavsiye için teşekkürler:)

      Sil

LinkWithin