24 Mayıs 2014 Cumartesi

Kitap Fuarı Ganimetlerim

  1 aydan kısa bir süre önce Malatya Kitapo Fuarı'ndaydım. Bu sene en fazla 1-2 ucuz kitap alırım diye gitmiştim; ama en sevdiğim/merak ettiğim yazarların kitaplarına rastlayınca bu sözümü pek tutamadım. Kim mi bu yazarlar? İşte kendileri:
Edgar Allan Poe

George R. R. Martin


































 George R. R. Martin'in "Buz ve Ateşin Şarkısı" serisini çok duymuştum ve "Taht Oyunları" dizisine başlamadan önce kitaplarını okumak istiyordum. Edgar Allan Poe'nun ise birkaç hikayesi kütüphaneden aldığım bir kitabından okumuştum ve hayran kalmıştım. İki yazarın da bu kitap serilerini almak istiyordum, meğerse bu kitap fuarınaymış kısmet:)
  İşte bunlar da aldığım kitaplar:

Fiyatlara gelecek olursak: Tüm fuardaki yayınevleri piyasadaki fiyatlar üzerinden sadece %20 indirim yapıyordu. Çok korkunç satış görevlisi kadın ve erkeklerle, çok zorlu pazarlıklara giriştim ve sonunda "Buz ve Ateşin Şarkısı" serisini %40 indirimle, Edgar Allan Poe'nun kitabını ise yaklaşık %35 indirimle alabildim.
rachel i made it pottermore gif

Bu arada Edgar Allan Poe'nun devasa  "Bütün Hikayeleri" kitabının yandan görünüşü ve kapaksız deri kaplama hali de çok karizma duruyor:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin