15 Haziran 2015 Pazartesi

CNBC-e'nin Yarışmasında İlk 10'a Girmişim :D

  Gençler! Bir kısmınızın da bildiği gibi, CNBC-e "Taht Oyunları" temalı bir yarışma düzenlemişti. Ben de bu aralar resim konusunda farklı çalışmalar denediğimden (Bakınız: Kendi Justice League Kitap Ayraçlarımı Yaptım), bu yarışmaya katılmak istedim ve günler süren çalışmalarım sonunda şöyle bir şey ortaya çıkardım:
Drogon eşliğinde Cersei'yi ziyaret :)
  Sadece Cersei'nin taslakları bile hatırı sayılır vaktimi aldı:)
Cersei çizim denemelerimden:)
  Ama gerçekten, yaparken çok eğlendim ve umarım siz de beğenmişsinizdir:)
  Oy kullanmak isterseniz bu linkten kullanabilirsiniz: http://www.cnbce.tv/tahtoyunlari

5 yorum:

  1. Oyumu kullandım. Bu arada blogunuzun şablonunu değiştirmişsiniz. Benim blog şablonumdan kullanmışsınız. Blogunuzu açınca bir an şoke oldum, bu benim blogum mu diye :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Şablonum 2 yıldır aynı aslında ama size daha önce neden farklı göründüğünü anlayamadım :) İnternet tarayıcısıyla ilgili bir meseledir belki de.

      Sil
    2. Olabilir. Daha önce farklı görünüyordu. Bugün bu şekliyle gördüm.

      Sil
  2. Tebrikler dur oy da kullanayım :)

    YanıtlaSil

LinkWithin