7 Ekim 2015 Çarşamba

Ekim Ayı Cadılar Bayramı Temalı Kitap Maratonu

  Uzun zamandır belli bir temada okuma maratonu tarzında bir şeyler yapmak istiyordum. 31 Ekim'deki Cadılar Bayramı bu düşüncem için biçilmez kaftan oldu diyebilirim. Cadılar Bayramı'nı ve Cadılar Bayramı temalı şeyleri hep sevmişimdir. Ben de bu nedenle Ekim ayını Cadılar Bayramı ruhuna uygun bir okuma maratonuna çevirmeye karar verdim:)
   Tüm Ekim ayı boyunca Cadılar Bayramı temalı; içinde hayaletler, zombiler, vampirler, uzaylılar ve daha başka birçok çeşit yaratığın bulunduğu kitaplar okuyacağım. Daha sonra eklemeler yapacak olsam da, bir okuma listesi hazırladım ve okumak istediğim bu kitapları aşağıda paylaşacağım. Ekim ayı içinde okuyabildiğim kitapların altına "Okudum" diye not düşeceğim, isterseniz siz de benimle birlikte bu maratonu takip edebilirsiniz:)
Okudum

Okudum
Okudum
Okudum
Okudum

Okudum
Okudum

Okudum

Okudum
Okudum
Okudum

Okudum+Dinledim:)
31 Ekim EDİT: Kitap okuma maratonum an itibariyle bitti. Biraz sıkışık olmama rağmen 12 kitap okuyabilmişim. Gerçekten Ekim ayının ve Cadılar Bayramı'nın ruhuna uygun bir kitap okuma maratonu oldu ve çoook eğlendim:) Herkese eğlenceli okumalar;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin