22 Temmuz 2014 Salı

İlk Marvel Çizgi Romanımı Aldım


http://www.insidethemagic.net/wp-content/uploads/2013/02/marvel.jpgAslında bu ilk çizgi romanım değil. Daha önce Buffy The Vampire Slayer'ın çizgi romanlarını ve bazı manga serilerini(Death Note, One Piece....) de almıştım ama ilk kez bir Marvel çizgi romanı alıyorum. Çizgi romanın baş karakterini yukarıdaki resme bakarak tahmin etmeye çalışın isterseniz...


 Bulamadıysanız ben söyleyeyim baş karakteri: Daredevil. İşte bu da aldığım çizgi roman:

  2003 basımı bu çizgi romanı sahaftan aldığım için serinin diğer çizgi romanlarının tamamını bulmak şu an için biraz zor ama bu ilk kitabını bile okumak benim için yeterliydi.
  Daredevil'i aslında küçükken izlediğim, başrolünde Ben Affleck'in oynadığı filmde tanıyıp sevmiştim. Şu an film için hala aynı beğeniyi gösterdiğimi söyleyemem ama Daredevil hala favori kahramanlarımdandır.
http://www.habirefilmizle.com/wp-content/uploads/2013/09/Daredevil-film-afisi.jpg
2003 yapımı Daredevil filmi

   Çizgi romanı okumaya başladığımda nasıl bir beklentim olduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu. Ama aşırı bir beklentiyle bile okumaya başlasaydım, bu beklentiyi fazlasıyla karşılayacak bir çizgi romanla karşılaştım. Hikaye orijinal hikayenin başlangıcından başlamıyor, ancak Daredevil hakkında hiçbir şey bilmeseniz bile, bu temel bilgileri çizgi romanın içinde bulabiliyorsunuz.

  Çizgi roman boyunca, normal konuşmaların içinde Peter Parker, Tony Stark gibi diğer birçok Marvel karakterinin adının da geçmesi çok güzel olmuş. Tüm bu isimler içinde beni en çok etkileyense Daredevil'e çizgi roman boyunca yardımcı olan yan karakterimiz Natalia Romanova'ydı. Yani Black Widow. Meğer bu arkadaşlar bir zamanlar sevgililermiş. Çizgi roman boyunca en eğlenceli sahneler de bu 2 karakterin atıştıkları sahneler oldu.

http://whatculture.com/wp-content/uploads/2012/09/Picture-910-620x299.png
Çizgi romandan bir kesit (Black Widow ve Daredevil)

http://static.comicvine.com/uploads/original/5/52045/993460-adigranov_black_widow_deadly_origin_3.jpg
Bu da internette rastladığım güzel bi çalışma :)
   Sonuç olarak, oldukça iyi bir çizgi romandı. Aksiyon, komedi, dram... ne ararsanız vardı içinde. Kitabı okurken, sanki çok kaliteli bir film izliyormuşum gibi hissettim. Tabii çizimlerin ve renklendirmenin kalitesinin de bunda payı büyüktü. Özetle; ilk Marvel çizgi roman tecrübem çok iyi geçti. Herkese en azından 1 Marvel çizgi romanı okumasını tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin