4 Temmuz 2014 Cuma

John Green Alışverişi + Ekstralar


  Uzun süredir John Green kitaplarını okumak istiyordum. kitapyurdu.com'da Pegasus Yayınları'nın %35 indirimde olduğunu görünce tüm John Green kitaplarını birden alıp okumanın zamanının geldiğini düşündüm. Üstelik kitapyurdu'nun "2'li Teklif" seçenekleri sayesinde indirim miktarı %41-42'ye kadar çıktı. 1 yıl öncesinden kalma 7-8 TL'lik bir indirim çekim vardı, o da eklenince tüm kitapları yaklaşık %50 indirime almış oldum.

  Ekstra olaraksa sürekli birçok film ve dizide isimleri geçen ve merak ettiğim "Vahşete Çağrı" ve "Dr. Jekyll ve Mr. Hyde" kitaplarını Bordo Siyah Yayınları'ndan yine %50 indirimle toplam 5 TL'ye aldım.



  Kargoyu alır almaz açıp resimlerini çektim. Kitapyurdu gerçekten bu kargo işini çok iyi yapıyor. Kitapların konulduğu karton kutu sanki bir çanta gibiydi. Dikişleri bile vardı hatta:) Kitapları elinizle alsanız bu kadar temiz olmazdı herhalde. Ve kitapyurdu her zamanki gibi çeşit çeşit, çok güzel kitap ayraçları da göndermişlerdi.
  İşte bunlar da çektiğim resimler:



Karton kutunun çanta gibi olduğunu söylemiştim, değil mi? :)

Kitaplar yavaş yavaş boy gösterirken...

Ekstra kitaplar ve ayraçlar

Tüm ciltli John Green kitapları :)
  "Aynı Yıldızın Altında" kitabını hemen okumaya başladım bile. Şimdilik çok iyi gidiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin