12 Nisan 2015 Pazar

YAKUT KIRMIZI

PUAN: 8.6/10

KİTABIN KONUSU

               -Kitap kapağından alıntıdır.-
Bazen sırlarla dolu bir ailede yaşamak gerçekten de zordur.
En azından on altı yaşındaki Gwendolyn bundan kesinlikle emindir. Ta ki günün birinde kendini 18. yüzyıl Londra'sında bulana dek.İşte o zaman ailesinin en büyük sırrını öğrenir: Zaman yolculuğu! Ancak bu yolculuklarda genç kızın hislerine yer yoktur. Çünkü aşk, durumu daha da karmaşık hale getirmekten başka bir işe yaramaz!

NEREDEN ESTİ?
Birçok blogger'ın bu kitaptan övgüyle bahsettiğini duymuştum ve okulun kütüphanesinde bu kitaba rastlayınca, beklentim pek yüksek olmasa da almıştım bu kitabı.

5 YORUM
1- Biri zaman yolculuğu mu dedi?!



2-Gerçekten zaman yolculuğuyla ilgili herhangi bir şey yazmak çok zor. Bir de aldığınız kitabın pespembe kapağı buram buram aşk kokunca ne kadar zaman yolculuğunu sevseniz de ister istemez beklentileriniz düşüyor. En azından benim için bu böyle oldu. Ama her şeye rağmen alıp okumak istedim kitabı ve gerçekten de beklentilerimin üstünde çıkan, oldukça iyi bir kitapla karşılaştım.

3-Kitapta başlarda karakterleri ve soyağaçlarını karıştırabiliyorsunuz ama meğerse yazar kitabın sonuna karakterleri yazmış. Biraz geç oldu ama zaten o kadar da lazım olmazdı aslında herhalde. Sonuçta 1200 sayfalık "Kılıçların Fırtınası" kitabını 30 sayfalık karakterler eki olmadan okumuş adamım;)

4-Yazar Alman olsa da kitap İngiltere'de geçiyor. İngiltere mimarisi ve tüm o tarihi yerlerin betimlemeleri de kitapta benim için büyük bir artı oldu.

5-Neredeyse her kitapta (başında, ortasında ya da sonlarında) doldurma, gereksiz bölümler olur ve okuduktan sonra keşke bu bölümü okuyup zamanımı harcamasaydım derim. Ama bu kitapta hiç böyle bölümlere rastlamadım, ya da yazar öyle iyi yazmış ki fark edemedim. Sonuç olarak uygun sayfa sayısına sahip, gereksiz yere uzatılmamış bir kitap olduğunu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin